2011年12月16日星期五

My First Post ! x) ♥


Finally I finished decorate bloggie ! Wowww , i'm relax now :D 
我終於弄完了我的部落格 、 現在我可輕鬆了 :D

Hmmm , say truth. If  i did my blog myself, sure cant finished today. :( 
說真的、如果憑我一人的實力 根本無法在今天完成我的部落格. :(

But luckily i got my cousin sistaaa , Xiiao Yiing to help me :)
幸好 、 有我的堂姐幫我 :)

Let you all see her picture :p 
讓你們看看她的照片 :p 




--------------------------------SKIP--------------------------------

For me , friends , is just like our air. 
對於我來說 朋友、就像我們的空氣一樣.

Without them means without air. 
沒有了她們、就像是沒有了空氣一樣.

So , thats why i appreciate to have friends like them !
就是因為這樣 、 我真的很感恩有像她們一樣的朋友 ! 

Friends , thanks for be there for me when i need you :)
朋友們、謝謝你們在我需要你們的時候在我的身邊 :) 

Thanks for making me smile when i'm sad. 
謝謝你們在我傷心的時候逗我笑. 

Thanks for giving me your support when i'm upset ! 
謝謝你們在我心情低落的時候、給我你們的支持和鼓勵 ! 

Friends , I Smurfs You All ;) 
朋友、我愛你們  ;)  

没有评论:

发表评论